Termeni și condiții de utilizare

Termeni și condiții de utilizare

Termeni și condiții generale și informații pentru clienți

I. Termeni și condiții generale

§ 1 Dispoziții de bază

(1) Următorii termeni și condiții se aplică contractelor pe care le încheiați cu noi ca furnizor (Boost Internet GmbH), prin intermediul site-ului www.kunstloft.ro. Cu excepția cazului în care se prevede altfel, includerea oricăror termeni și condiții proprii este contradictorie.

(2) Consumatorul, în sensul următoarei reglementări, este orice persoană fizică care încheie o activitate juridică în scopuri care nu pot fi atribuite în mod predominant activității sale comerciale sau activității sale profesionale independente. Un antreprenor este orice persoană fizică sau juridică sau o companie cu capacitate juridică care, la încheierea unei afaceri juridice, acționează în exercitarea activității sale profesionale sau comerciale independente.

§ 2 Încheierea contractului

(1) Scopul contractului este vânzarea de bunuri.

(2) La plasarea produselor pe site-ul nostru web, vă oferim o ofertă obligatorie care poate fi încheiată printr-un contract în condițiile specificate în descrierea articolului.

(3) Contractul se încheie prin coșul de cumpărături online după cum urmează:
Mărfurile destinate cumpărării sunt plasate în „coșul de cumpărături”. Dând clic pe butonul corespunzător din bara de navigare, puteți accesa „coșul de cumpărături” și puteți face modificări în orice moment.
După deschiderea paginii „Plată” și introducerea datelor personale, precum și a condițiilor de plată și de expediere, toate detaliile comenzii vor afișate din nou pe pagina de prezentare a comenzii.
Dacă alegeți un sistem de plată instantanee (de exemplu PayPal / PayPal Express) ca metodă de plată, veți fi direcționat la pagina de rezumat a comenzilor din magazinul nostru online sau veți fi redirecționat mai întâi pe site-ul furnizorului sistemului de plată instantanee.
Dacă sunteți redirecționat către sistemul de plată instant, selectați informațiile respective sau introduceți datele dumneavoastră. În cele din urmă, veți fi redirecționat înapoi la pagina cu rezumatul comenzilor din magazinul nostru online.
Înainte de a trimite comanda, aveți posibilitatea să verificați din nou toate detaliile, să le modificați (de asemenea, prin intermediul funcției „înapoi” a browserului de Internet) sau să anulați achiziția.
Făcând clic pentru a trimite comanda, utilizând butonul „Comandă cu obligație de plată”, declarați acceptarea ofertei obligatorie din punct de vedere juridic, prin care se încheie contractul.

(4) Prelucrarea comenzii și transmiterea tuturor informațiilor necesare legate de încheierea contractului se efectuează parțial prin trimiterea unui e-mail. Prin urmare, trebuie să vă asigurați că adresa de e-mail pe care ați furnizat-o este corectă, că primirea e-mail-urilor este garantată tehnic și, în special, că nu este împiedicată de filtrele SPAM.

§ 3 Produse proiectate individual

(1) Trebuie să ne furnizați informațiile, textul sau fișierele necesare pentru proiectarea individuală a bunurilor prin sistemul de comandă online sau prin e-mail, imediat după încheierea contractului. Trebuie respectate orice specificații pe care le putem avea cu privire la formatele de fișiere.

(2) Vă obligați să nu transmiteți date al căror conținut încalcă drepturile terților (în special drepturile de autor, drepturile asupra unui nume, drepturile asupra mărcilor comerciale) sau legile existente. Ne veți compensa în mod expres pentru toate revendicările terților menționate în acest sens. Acest lucru se aplică și costurilor de reprezentare legală necesare în acest context.

(3) Nu verificăm corectitudinea datelor transmise și, prin urmare, nu ne asumăm responsabilitatea pentru erori.

§ 4 Acorduri speciale privind metodele de plată oferite

(1) SEPA Debit direct (debit direct de bază și / sau de afaceri)
Atunci când plătiți prin SEPA de bază sau prin debit direct corporativ, ne autorizați să încărcăm suma facturii în contul specificat prin emiterea unui mandat SEPA corespunzător.
Debitul direct se percepe în termen de 1 până la 3 zile de la semnarea contractului.
Termenul limită pentru depunerea notificării prealabile este redus la 5 zile înainte de data scadenței. Vi se cere asigurarea contului cu fonduri suficiente până la data scadenței. În cazul în care există o notă de debit de returnare din culpabilitatea dvs., va trebui să plătiți taxa bancară suportată.

§ 5 Dreptul de păstrare, rezervarea titlului

(1) Puteți exercita un drept de reținere numai dacă se referă la creanțe din aceeași relație contractuală.

(2) Bunurile rămân proprietatea noastră până când prețul de achiziție a fost achitat integral.

(3) Dacă sunteți antreprenor, se aplică următoarele reguli:

a) ne rezervăm dreptul de proprietate asupra bunurilor până când toate creditele care rezultă din relația de afaceri în curs au fost compensate în totalitate. Gajarea sau transferul de garanție nu sunt permise înainte de transferul dreptului de proprietate asupra bunurilor rezervate.
b) puteți revinde bunurile în cursul normal al activității. În acest caz, ne atribuiți toate creanțele în cuantumul sumei facturii care vi se acumulează din revânzare, iar noi acceptăm cesiunea. De asemenea, sunteți autorizat să colectați cererea. Cu toate acestea, dacă nu vă îndepliniți în mod corespunzător obligațiile de plată, ne rezervăm dreptul de a colecta singuri creanța.
c) dacă bunurile rezervate sunt combinate și amestecate, dobândim coproprietatea noului articol proporțional cu valoarea facturii bunurilor rezervate pentru celelalte articole procesate în momentul procesării.
d) ne angajăm să eliberăm valorile mobiliare la care avem dreptul la cererea dvs., în măsura în care valoarea realizabilă a valorilor mobiliare depășește mai mult de 10% din creditul care trebuie garantat. Selecția valorilor mobiliare care urmează să fie eliberate este responsabilitatea noastră.

§ 6 Garanție

(1) Se aplică drepturile legale de garanție.

(2) În calitate de consumator, vi se solicită să verificați integralitatea, defectele evidente și daunele cauzate de transport imediat după livrare și să ne anunțați cât mai curând posibil atât pe noi, cât și pe compania de transport cu privire la orice reclamație. Dacă nu reușiți să faceți acest lucru, acest lucru nu are niciun efect asupra revendicărilor dvs. legale de garanție.

(3) Dacă sunteți antreprenor, următoarele se aplică în abatere de la reglementările de garanție de mai sus:

a) numai propriile noastre specificații și descrierea produsului producătorului vor fi considerate a fi convenite ca fiind calitatea articolului și nu alte reclame, promoții publice și declarații ale producătorului.

b) în caz de defecte, garantăm, la alegerea noastră, repararea sau livrarea ulterioară. Dacă eliminarea defectului eșuează, puteți solicita fie o reducere a prețului, fie retragerea din contract. Se consideră că rectificarea defectelor a eșuat după o a doua încercare nereușită, cu excepția cazului în care altceva rezultă în special din natura obiectului sau a defectului sau din alte circumstanțe. În cazul rectificării defectelor, nu trebuie să suportăm costurile suplimentare care decurg din expedierea mărfurilor într-o altă locație decât locul de desfășurare, cu condiția ca expedierea să nu corespundă utilizării prevăzute a mărfurilor.

c) perioada de garanție este de un an de la livrarea bunurilor. Scurtarea termenului nu se aplică dacă:

- s-au cauzat culpabil daune care ne pot fi atribuite din cauza vătămării vieții, a corpului sau a sănătății și în cazul altor daune cauzate în mod intenționat sau din neglijență gravă;
- am ascuns în mod fraudulos defectul sau am dat o garanție pentru calitatea articolului;
- în cazul obiectelor care au fost utilizate pentru o clădire în conformitate cu utilizarea lor normală și s-a cauzat deficiența acestora;
- în cazul unor remedii legale pe care le aveți împotriva noastră în legătură cu drepturile de defect.


§ 7 Alegerea legii, locului executării, locului jurisdicției

(1) Se aplică legislația germană. Pentru consumatori, această alegere a legii se aplică numai în măsura în care aceasta nu elimină protecția acordată de dispoziții obligatorii ale legii statului în care consumatorul este rezident în mod obișnuit (principiul favorabilității).

(2) Locul de desfășurare a tuturor serviciilor din relațiile de afaceri cu noi și locul jurisdicției este sediul nostru social, cu condiția să nu fiți consumator, ci comerciant, o persoană juridică de drept public sau un fond special de drept public. Același lucru se aplică și dacă nu aveți un loc de jurisdicție general în Germania sau UE sau dacă locul dvs. de reședință sau reședința obișnuită nu este cunoscut la momentul introducerii acțiunii. Autoritatea de a face apel la instanță într-un alt loc legal de competență rămâne neafectată.

(3) Prevederile Convenției ONU privind contractele de vânzare internațională nu se aplică în mod expres.
_____________________________________________________________________________

II. Informații pentru clienți

1. Identitatea vânzătorului

Boost Internet GmbH
Regerstr. 27
81541 München
Germania
Telefon: +49 8945212737
E-mail: servicio@kunstloft.ro


Soluționarea alternativă a conflictelor:
Comisia Europeană oferă o platformă pentru soluționarea extrajudiciară a litigiilor (platforma SOL), care este accesibilă aici:

https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=RO

Declarăm disponibilitatea de a participa la procedurile de soluționare a litigiilor în fața comisiilor de arbitraj pentru consumatori.

2. Informații privind formarea contractului

Etapele tehnice pentru încheierea contractului, încheierea contractului în sine și opțiunile de corecție sunt efectuate în conformitate cu dispozițiile „Încheierea contractului” din Termenii și condițiile noastre generale (partea I).

3. Limba contractului, stocarea textului contractului

3.1. Limba contractului este limba germană.

3.2. Nu salvăm textul integral al contractului. Înainte de a trimite comanda prin sistemul de coș de cumpărături online, datele contractului pot fi tipărite sau salvate electronic utilizând funcția de imprimare a browserului. După ce am primit comanda, datele comenzii, informațiile solicitate de lege pentru contractele de vânzare la distanță și termenii și condițiile generale vă vor fi trimise din nou prin e-mail.

4. Caracteristicile esențiale ale produsului sau serviciului

Caracteristicile esențiale ale bunurilor și / sau serviciilor pot fi găsite în oferta respectivă.


5. Prețuri și metode de plată

5.1. Prețurile enumerate în ofertele respective, precum și costurile de expediere reprezintă prețuri totale. Acestea includ toate componentele prețului, inclusiv toate taxele aplicabile.

5.2. Costurile de expediere nu sunt incluse în prețul de achiziție. Acestea pot fi apelate printr-un buton etichetat corespunzător pe site-ul nostru web sau în oferta respectivă, sunt afișate separat în cursul procesului de comandă și vor fi suportate de dvs. în plus, cu excepția cazului în care a fost promisă livrarea gratuită.

5.3. Dacă livrarea se face către țări din afara Uniunii Europene, pot apărea costuri suplimentare pentru care nu suntem responsabili, cum ar fi taxe vamale, taxe de impozitare sau taxe de transfer de bani (taxe de transfer bancar sau taxe de schimb valutar), și de care sunteți responsabil.

5.4. Orice costuri suportate pentru transferul de bani (comisioane de transfer sau curs de schimb ale instituțiilor de credit) vor fi suportate de dvs. în cazurile în care livrarea se face către un stat membru al UE, dar plata a fost inițiată în afara Uniunii Europene.

5.5. Metodele de plată disponibile pentru dvs. sunt afișate sub un buton corespunzător de pe site-ul nostru web sau în oferta respectivă.

5.6. Cu excepția cazului în care se specifică altfel pentru metodele individuale de plată, cererile de plată din contractul încheiat sunt datorate pentru plata imediată.


6. Condiții de livrare

6.1. Condițiile de livrare, data livrării și orice restricții de livrare existente pot fi găsite sub un buton corespunzător de pe site-ul nostru web sau în oferta respectivă.

6.2. În măsura în care sunteți consumator, este reglementat prin lege că riscul de pierdere accidentală și deteriorare accidentală a bunurilor vândute în timpul expedierii vi se transferă numai atunci când bunurile sunt predate, indiferent dacă transportul este asigurat sau neasigurat. Acest lucru nu se aplică dacă ați comandat în mod independent o companie de transport care nu este numită de antreprenor sau de o altă persoană desemnată să efectueze transportul.

Dacă sunteți antreprenor, livrarea și expedierea se efectuează pe propriul risc.

7. Răspunderea juridică pentru defecte

Răspunderea pentru defecte se bazează pe prevederile „Garanție” din Termenii și condițiile noastre generale (partea I).

Termenii și condițiile de utilizare, precum și Informațiile pentru clienți au fost create de juriștii companiei Händlerbund care sunt specializați în Dreptul IT. Aceștia verifică în permanență textele pentru a fi în conformitate juridică. Händlerbund Management AG garantează securitatea juridică a textelor și răspunde în caz de avertismente. Puteți găsi mai multe informații despre acest lucru la:

https://www.haendlerbund.de/en/services/legal-texts.

Ultima actualizare: 19.11.2018

LUCRĂRILE DVS. RECENT VIZUALIZATE
Protecția datelor
Site-ul nostru web folosește cookie-uri. Unele module sunt necesare, altele ne ajută în domeniul de marketing, de analiză și de îmbunătățire a experienței dvs. în raport cu noi.
Cookie-uri necesare
Aceste cookie-uri sunt necesare pentru a putea utiliza site-ul nostru web. Detalii
Furnizor: Boost Internet GmbH (Reglementări privind protecția datelor)
Cookie-uri funcționale
Aceste cookie-uri oferă funcții suplimentare, cum ar fi lista de favorite sau alegerea valutei disponibile pentru dumneavoastră. Detalii
Furnizor: Boost Internet GmbH (Reglementări privind protecția datelor)
Analiza utilizării
Aceste cookie-uri / servicii sunt utilizate pentru a analiza scopul utilizării paginii.
Google Analytics
Prin Google Analytics analizăm modul dvs. de interacționare în utilizarea site-ului nostru web pentru a afla ce este relevant sau nu pentru dumneavoastră. Detalii
Furnizor: Google LLC (USA); Google Ireland Limited (Irland, EU) (Reglementări privind protecția datelor)
Marketing
Aceste cookie-uri / servicii sunt utilizate pentru a afișa publicitate personalizată.
Facebook Pixel
Facebook Pixel este un instrument de analiză cu ajutorul căruia măsurăm eficiența publicității noastre pe Facebook. Poate fi folosit pentru a analiza acțiunile pe care le desfășurați pe site-ul nostru web. Detalii
Furnizor: Facebook Inc. (USA) (Reglementări privind protecția datelor)
Google Tag Manager
Prin Google Tag Manager analizăm modul în care interacționați cu site-ul nostru web pentru a afla ce este relevant sau nu pentru dumneavoastră. Detalii
Furnizor: Google LLC (USA) oder Google Ireland Limited (Irland, EU) (Reglementări privind protecția datelor)
KunstLoft folosește cookie-uri pentru a vă garanta cel mai bun serviciu posibil. Dacă continuați navigarea pe site, sunteți de acord cu utilizarea modulelor cookie.